F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

kawad kaki *demi rumah sukan !
humm . aku dah takde mood langsung semenjak masuk kawad kaki niee , orang cuti duduk rumah , jalan2 and semua but aku ?! ada kat sekolah macam orang gila kawad kaki semua macam orang mengong jee ! takpe demi rumah sukan kan , aku sanggup buat apa saja kayy . penat tuh adalah but kena lah tahan . but aku bengang sungguh waktu part kena menari sikit waktu kawad tuh nanti , sbb tak ingat sangat !!!! argggghhhhhh :( sumpah nak nangis sangat . aku selalu tersalah buat . btw aku kena try buat semua tuh and banyak kan latihan semua tuhh ! aku sabar jelah , smpai sekolah tunggu semua orang datang dengan tak makan pagi nya . seriously tak larat kan  but aku tahan jelah kan , KATANG bohh :3 HAHAHA . hummmm , sakit satu belakang aku doee , aku kena tabah nan semua nie , tahan sakit kott , bulan tujuh dah nak sukan , hanya ada sebulan je lagi untuk latihan , aku harap aku boleh buat semua tuh dengan baik and tanak malukan rumah sukan sendiri kayy ! cyayokcyayok babee :) heeeeeeee . 

Labels:


0 comment[s] | back to top