F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

I'm Okayy :')
Assalamualaikum :'> Okay memandangkan memang dah lama sangat kan tak update blogger ni haaa, rindu ah jugak. Now Birthday aku baru je lepas, terima kasih kawan sebab ''Tepung'' hahaha loveyahhh :* Birthday tahu ni macam-2 masalah aku dapat. Tak dapat pape pun dgn Family :') Aku siapa nak dapat benda yang mewah. Hmm :/ Aku nak cerita about somone ni :'(

Yelahh this is call Crush ahh kot kan? Hmm aku suka diaa~~~~ *Lagu ainan tasneem* Act budak tu budak sekolah depan aku, dia form 4. Taktahu macam mana aku ni suka dia. Ehh taktahu ahh. Dia comel, macam baik and ada ahh sebab apa aku suka. Mula-2 aku nampak dia kat Mega hari rabu. Cehh mula-2 memang ah gelabah suka nak mampus bagai :) Siap tahu nama dia, tgk dia dtg sekolah dari jauhh :* How sweet me? :p Hahaha, tiap-2 pagi aku tgk dia otw pi sekolah.

Time ni 26/9 :'/ Then aku dapat number dia, pada mulanya Syakiera and Sue yang main usha-2 dia pastu kebetulan dia tanya nama aku. Macam ni haa , '' Him : Eh nama dia mira kan? *sambil tunjuk aku*'' ''Me : Haaa, saya ke?'' ''Him : Ha'ahh mira kan?'' ''Me : Haaaa" *Syakiera sambung* '' Syakiera : Nama dia eira, hahaha eh nama dia mira ahh'' ''Him : Oh miraa, okayy'' "Me : Haa hihihi *senyum*'' Act time tu aku diam je sbb malu. And omw to back home, ternampak dia nak melintas then dia nampak aku dlm kereta and dia lambai aku. Oh OMG *pengsan*

Btw before aku nak otw balik aku dah dpt number dia dari Syakiera siap buat Misscall andi dia ada msg cakap siapa and others, and aku msg dia and call. Aku cerita ah semua camneh aku boleh suka dia, and dia cakap aku ni Gentle Woman sbb jujur :') Hahahaha!! keesokan hari aku jumpe dia kejap, tenenenene dia sangat comel :* Hahahahaha ~~ LOL... Dia tak tk lepak lama pun dgn aku sbb nak balik semua ahh. 

But 29/9 aku dgn dia ada salah faham sikit. Sebab apa? Hmmm adalah, peribadi gila. Sampai skrg aku dgn dia tak contact. One day haritu aku call dia guna number maxis aku just nak dgr suara dia and nak cakap rindu. Aku cakap camneh dkt dia '' Hello, *him nama* ke? awak, saya nak cakap yang saya rindu awak ni. Tu jee tahu'' And nak tahu tak dia terdiam :( Bila Sue aor Syakiera tanya kenapa gaduh dgn aku , dia tak balas text diaorang :'( Ok aku just redha dgn dugaan ni. Btw i'm still '' Aku Suka Dia '' like before :') Byee !



0 comment[s] | back to top