F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

merata-rata :)
hari ni marchpass last but aku tk pegi pun sebab malas , :( mulamula sampai sekolah , ddk lah kat kantin and letak kepale atas mejaa . pastu aku rasa lapar nak mati , aku ajak lah budak form 3 ni teman aku pegi beli MAGGI kat luar sekolah , nak tau MAGGI apa ? extra pedas , memg macam kimak lah makang kan pedas pedas . lepas tuh phone aku merata rata letak , aku letak atas meja sbb bihan tengok phonee . pastuh lepas makan , ddk kejab . aku nmpak wanie and ikut dia pegi kat anis :) aku cakap kat diaorang yang aku malas nak buat marchpass sebab penat sungguh ! diaorang suruh lah aku pegi class tambahan dengan teacher . hehehe , aku pun tak pegi marchpass *tengah blurr carik phone kat poket* . pastu aku pegi turun , nak pegi amik barang semua and tanya phone but takde satu manusia dengar macam cakap dengan spender :3 pastu aku tanya bihan mana phonee , rupa nya pada bihan . aku tak amik , sebab bihan yang pegangkan :) . pastu pegi lah class tambahann . aku bgtau teacher yang aku penat , dia cakap aku selalu penat , but memg betol lah aku penat sebab marchpass kan , sengal !! aku pun buat buat tak penat semuaa , aku dengar lagu kat handphone wanie , dengar lagu AISHITERU :D humm duduk kat class macam orang gilaa buat bolokk jee . pastu balik pegi mega kejab sebab nak teman wanie beli air each a cup . and balik sekolah semulaa :D 

_____________________________________________________________

abis dah cerita diaa :) mcm keling sikit yaaa cerita diaa . JENGJENG .

0 comment[s] | back to top