F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

happy !
haaaaa :D kau nak tau tak sebab apa ? 28/7/2011 , hari khamis, nak tau sebab apa ?ada lah budak st.thomas nie nama dia A**** kan , amik adik dia dekat sekolah msg rendah , then aku masuk juga sbb nak teman membe amik adik , tetiba dia ada juga and lalu sebelah aku weeee . membe aku pandang dia , but tak senyum , time aku pandang dia , dia senyum sampai ke telinga mu tau dokk ? aku suka kot and aku balas lah senyuman dia untuk aku tukann :)) heeee ! pastu aku dkk bawah khemas mgs rendah and dia ada time tu . time aku pandang dia , dia tak perasan and time dia pandang aku , aku tak perasan . kau rasa apa disebaliknya ? aku jatuh cinta ke ? cehhh ! hahaha . hope kotaorang boleh jumpe lagi lepas nie , hope so :D heeee !

0 comment[s] | back to top