F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

rindu abang saya farul rafiq :D
hai :) buat apa tuuu ? mesti membaca blog budak pendek nie kan ? heeee :) *ketawa sopan jer ! okayy , aku rindu pulai abang kesayangan aku niee , lama tak nmpak dia online . haishh abang mu hilang mana haaaa ? bila mahu jumpee adik mahu rambut mu . ahahaha ! okay semalam dia ada text aku tetiba jee :) dalam pulul 11 lebih malam lah . dia hanta budak kecik hahaha . *tetiba msg mesti ada hahah dia * aku dahlah kredit kurang nak text dia , aku suruh call dia pun kredit tak banyak . dia suruh aku pinjam sos topup but tak boleh dahh hummm ! then dia suruh aku topup nanti but tak lagi :) haishhhh , abang rindu adik kee ? lalalala ~! adik rindu abang niee . hohohohoh *gelak setan . kbyee :) sayang mu farul rafiq !

0 comment[s] | back to top