F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

AKU SAYANG DIA , BUT DIA ?
okay , aku sayang BOYFRIEND aku . sumpah wehh , sayang dia sesangat ! mcm mana aku sayang diri aku mcm tu aku sayangkan dia , seminggu nie memg aku bad mood sbb aku punya marchpass macam kimak sikit :) aku pascerah nak marahh jee :'( aku nak dia selalu ada dengan aku . aku berharap sangat yang aku dengan dia kekal smpai bila bila , tu doa aku :) aku sayang dia bhaii , kau tauu kan sayang mcm mana ? aku nak dia nak dia ! dah jangan nak banyak cakap , hanya allah je tau betapa sayannya aku kat dia and cintakan diaa :) aku dah rasa memg tak boleh lepaskan dia selamanyaa :( ILOVEYOUMORE captial A . hummmm ! kau , aku punya smpai bila bila . aku tak suka kalau kau cakap pasal mati , rasa geram sesangat wehh . okay lahh , tu je kott aku nak cakap . kbyee sayangg :)

0 comment[s] | back to top