F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

3 days in kelantan :D
yeeeee, kelantan kan yang bosan bg aku :) haaaa , hari jumaat bagun lah pagi kan sbb nak kena gerak awal nak mati kann , pastu kul 7 lebih pegi makan . huuuuuu , memg lah suka aku pegi order air milo ais but orang lain amik air aku and then terpakse aku minum milo panas yang tak tau siapa punyaa , takpe redha saja kan :) wink wink , then dah siap makan . semua masuk kereta . pastu ayah aku bg aku duit 20 inggit :)aku msg Dany , aku bgtau dia yang aku dah nak gerak bagaikan . oh yeah mannnn :) aku tidur kejab , HAHAHA :D

pastu pukul 12 tengah hari dekat mana aku tak tauu but dekat masjid lah kann , sbb kereta pak sedare rosak plug dia :) okay fine bersabar dengar erti kepanasan okayy , pastu tunggu diaorang siap solat jumaat bagaikann , dalam pukul 3 gerak ! kau tanak tanya aku buat apaa ? tidur tidur je keje aku , sambil dengar lagu AISHITERU , :) pastu benti makan , makan kat mana entah aku dok cara lah kan , rasa geram sbb baru tidur bangun balik kannnn . haaaaaaa ! pastu lepas makan tuh , call abang tersayang :) FARUL RAFIQ , haha . aku tanya dia kat mana , nak makan semua . dia cakap dia tak boleh keluar sbb sakit kaki jatuh skate :) hahaha padan muka ,

pastu dalam kul 7 sambil sudah kat kelantan :3 aku semua tunggu depan petronas tunggu POKDER aku sampai nak ddk umah dia kejab kann , then dah smpai kul 7 lebih , semua selok nak baring bagaikan , aku chill lagi , siap text Danyy bgtau aku dah smpai . lama sikit aku call Dany , cakap cakap semuaa :) then geram hati sebab time aku nak mandi , air buat shial pulak kan :) hahaha takpe aku happy sungguh kann , hahaha . pastu lepas mandi , sambung call Dany balik ! lepas tuh kaki kena duri bagaikan , suka sukaaa . lepas tuh aku makangg sebab lapor rabok kan , malam tuh , semua nak tidur , mula mula aku molek tidur dalam bilik kena halau nak tokki aku . terpakse tidur kat luar dengan ramai orang . pastu aku geram amik toto letak depan TV , haaaaa tidur sorang2 best rabokk .

pagi yang indah , orang awal bagun and mandi :) suka lah kann , mandi mandi , tunggu mek mek lain siap pulaaa , haishhh . lama benor kena tunggu okayy . lepas tuh otw nak pegi masjid sbb paksedare aku nak nikah kan . haaaaa , dan2 aku dalam kereta tidur kan smpai barang hantaran atas peha aku boleh jatuh . hahaha , dah smpaii muka aku paling bengang nyaa , sbb apa ? sbb nantok , malas semua kan ! pastu dah siapp , pegi ddk umah siapa entah . tengah hari paksedare sanding pulaaaa kann . haaaaaa! lepas tuh balik ke rumahhh ,

kami pegi ke rantau panjangg , heeeeeee suka nya pegi sana ( ! ) panas rabok kan , memg aku suka lah kan , terbaik lahh :) jalan jalan , beli air bagaikan . dah lah penat kan , humm sabar jelah , kul 4 lebih otw nak balik , kereta waja buat hal pula , ,memg suka sukaa , pastu nak balik dalam kereta naza tuh ada 18 orang :) HAHAHA , best . errr ! pastu ddk kat jambatan sbb tengok ikan , amik camare nikon pulaa , amik gambar kat situ :) pastu balik mandi pulok :) wahhhh , malam tuh semua nya nak pegi wakaf che yeh kan but semua mcm bolokkk . then dalam pukul 10 aku tidur sebab nantok kan . ( tidur pasceroh ) 

life ! bagun pukul 8 lebih , makan dlu tak mandi semua kan . wouuuu , lepas makan semuaa . tunggu lah manusia manusia semua kann , haaaaaa ! pastu gerak pukul 12 tengahari , sukaa . ombohh , pastu diaorang nak cari kedai makan . aku tidur lagiiiiii , hahahaha ! pastu makan semua gerakkk , tidur lagi . petang tuh pegi kat masjid terapung kat terganu kan . pastu gerak bagai nak cari makan untuk malam , life tidur lagi keje aku . lepas makan semua , lek lek kejab . masuk kereta , TIDUR smpai pukul 11 lebih . aku terjaga , pastu pukul 12.10 minit smpai rumah . suka dah balik kan :) weeeeeeeeeeeee . HAHAHA suka sangat :)

btw aku seorang yang cepat lupa kerana handphone suka letak merata pastu tanya orang phone aku mana ! padahal aku letak phone atas peha jee , aku pelupa teramat :) JENG JENG .

0 comment[s] | back to top