F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

1 month :D
sorry late update, maklum lah lappy rosak kan ? :( okayyyyyy ! aku dengan si dia kan, dah sebulan kan, sumpah muka main happy lagi kita :3 atototooo. ucuk, saya harap saya boleh kekal dengan awak sampai bila-2 but insyaallah kalau ada jodoh kan? sebab allah yang tentu semua tu kan? and selama sebulan saya tak penah terasa pape pun just saya ni kuat jelous, merajuk, and nangis kan usuk? hahaha tu memg perangai saya tahu ucuk :P btw saya tak kesah awak tu handsome or tak, kaya or tak but saya nak kasih sayang and iklas dari hati awak. tu je saya mintak tahu? serious ! nie ayat saya bagi dekat awak LOVE YOU MORE THAN YESTERDAY Boo, Swear ! iloveyoumore syafiq sabaruddin, muahmuah siket :* <3 kbyeeee boooo !

0 comment[s] | back to top