F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

hangoutttt :D
okay sumpah penat hang dengan baby saya iaitu tyka ateyka , fateen nabiella and anis fazlinda :D harhar, sumpah lawak tadi time dekat ats bumbum ecm dengan tyka and fateen, nak tahu ke? tak mahu macam tu, tak boleh tahu :P harhar. then tadi jumpe OMAR SYAFIQ :) hahaha aku bagi dia elmo kesayangan aku dekat dia tahuu, hope dia boleh jaga elmo dengan betul, sebab aku sayang elmo muka main lagi, beli jauh bebenor tu ! hahaha, macam pundek time jumpe omar, sumpah segan sial, atototoooo! but dia handsome macam bruno mars doeeee, ahahahahahah ! atetetetttt, then aku suka gila main tarik rambut tyka, tak tahu kenapa. and aku suka gila cakap dengan fateen sebab aku macacam cakap sorg :3 hahahaha ! lawak sial jumpe mereka semua ini. amik gambar, karoke. then thanks anis and fateen belanje minum tahu, sumpah malu korang :* hehehehe. ada masa myra belanje and sorry omar tak belaje , duit tak banyak :P hahahaha ! nanti ada masa nak lepak lagi tahu, nak2 omar :D herherher , tadi nak lepak takan nak tinggal fateen and tyka kan? tak baik tahuu. heeee ! kbyee korang, muah muah sikett :*

0 comment[s] | back to top