F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Urgh -,-
Haii :) Now nak story sikit pasal aku ah kan takkan pasal KAU!! Hahaha jk jk ~ K fakta memang ada orang tak suka kawan dengan aku dooo. Then aku taktahu kenapa kalau dah tak suka kawan dengan aku, pergi menjaja pasal aku entah pape :3 Argh, bajet bagus je. Tak suka cakap dekat aku, bukan bagitahu orang lain. Manalah tahu aku boleh berubah ke kan?

Yang aku sakit hati , ada kawan dengan sorang budak ni. JUST FRIEND K? Dia boy. Mula-2 mesej then dia selalu cakap ' Sayan saya tak? ' ' Nampak ah tak sayang saya ' And macam-2 lah. Diaa cakap aku ni abaikan dia and pedulikan dia bagai. Dia buat aku macam GF diaaa. Sumpah aku tak sukaa. Ada lagi just lupa jeh -,- Hmmm aku tak suka lah. Then semalam aku ada IM dia. Nk tengok dia cakap apa? Jap.

If korang baca pun mesti sakit hati kan? Aku baca laginya lah :') Rasa macam nak jee jumpe siapa dia cakap tuu. Sumpah sakit hati gilaaa. Dia ada buat status lepas Chatbox tuu. Lepas aku cakap , dia dah tak balas Chatbox. Dia jeh. K kalau tak suka kawan aku just Unfriend. Aku dah penah cakap yang aku ni jahat k. Jap aku upload balik gambar yang aku cakap aku jahat.

Ok gambar yang number 1 tu baru update malam yang kejadian. Yang number 2 tu 13 march, aku dah cakap aku jahat and number 3 tu 15 march, aku dah cakap memang ramai tak suka kawan dengan aku. Akuu nak tahu kenapa tapi jenis taknak cakap then bagitahu orang yang aku cam ni lah cam tulah. Masalah boleh buat bincang kan? Mana ah tahu aku boleh berubah.

Then aku nak cakap kalau tak suka kawan dengan aku, please bagitahu aku. Or UNFRIEND aku and jangan cerita pasal aku kat orang. Tapi bagitahu aku jelah, senang kan? Tak ah susahkan aku. Molek ada kawan jadi takda kawan k. Urgh, sumpah sakit hati dodol. Hmm kbyee. Aku mengantuk , bangun pukul 5 pagi semata-2 nak update blog, nasib baik cuti. Hahaha, act aku tetido malam tu. Pukul 10, aku just nak baring, suruh adik kecik tu sampai aku tetidoo. K dah sampai kemana. Babai :) 

0 comment[s] | back to top