F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Love Much !

Okayy peeps!!!! How about you lifee? I'm fine just busy with handball. Harharharharhar :D Ok dah makan? Buat apa? BF/GF okay? Sorry saya tiada bf sekarang :') Hihihi.. Okayy now nak cerita pasal mamat dalam gambar tuu. Nama dia Shafiq Saa'don. 17 tahun. SMK Cenderwasih :) 

Ok aku kenal dia time darjah 6 tahuuuuu. Aku suka timee mula mula masuk darjah 6, sebab aku kena duduk sebelah Azrai. Then Azrai ada suruh diaa ni pukul aku then diaa pun pukul aku, dari situu aku suka mamat nii xD Rinduu nak balik sekolah samasamaa, pergi ambil adik depan class bagai. Rasa sweet sangat time tuuu. Diaa cam budak budak sikett and kelakar. 

Now aku dah jumpee FaceBook diaaa. Thenn aku ada janji nak keluar dengan dia tapi aku tak boleh keluar sebab mama aku suruh aku ikutt. So sorry sangatt. Maybe next time kita keluar bersama k? Eh awak tahu tak shafiq, saya dengan eina selalu gaduh memain sebab awakk. Tapi tak boleh nak story kat sini. Kelakar sangatt. Now taktahu nak cakap apa dahh. Aku selalu Chatbox dengan diaaaa. Aku kan suka dia darjah 6 sampai sekarang. Baru ni aku ada cakap kat diaa yang aku ni suka diaaa. Hahahaha -,- Maluu gilaaaaaaaaaaa. Okayy dah ah lebih-2 pulakk. Love yeahh <3 Byeeeeeeeeeeee.

0 comment[s] | back to top