F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Damn :O
Holaaaaaaaaaa peeps :b Okayy i hate my self now :3 tetiba je en? K aku happy weeeeee. Tak penah gituu pun -.- korang tahu tak teacher BI aku cakap apa? Dia mula sayang aku yang dulu dia bencikan aku sebab  aku sebelum ni sumpah pemalas. Selalu kena dengan diaa, naik form5 baik parak :3 Hahaha. Manusia cepat berubah en? I means aku ada ah berubah just mulut macam gampang ikittt. Jenis pakai lepas je apa aku nak cakap -.- k memang tu perangai akuu. Dengan bising tapi aku dekat sekolah memang pakai tudung sekolah selekah and serabai nak mampus. Weee hidup single lagi bestt better couple. Kekadang kita tak semestinya couple sweet en? Kawan pun ada gak ah babeh. One more think ada kebebasan jugakk ahh :) Tralalala fact ! Haaaaa akuu tak tahu nak cakap apaaa btw aku sayang kekawan aku tak kira lelaki or perempuan tak kira budak FB atau budak sekolah :) Ohh byeeee.

0 comment[s] | back to top