F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

New Lifee, New Style, Life Style, Senior Form 5 MGSS :3
K korang nak mana satu ceritaa? aku cerita semuaaaa :) New Life akuu, akuu dah jarang ONL act Budak Facebookers mana nak rindu aku and nak ambil pasal aku? * act akuu tacing dengan diaorangg, iteww sedih angatttt :( K ada masalah tersendiri pasal Facebookers tu. New Styleee sebab apa eh? sebab akuu makin mengadaa and dah kurang merajuk dengan kacip akuu Einaa,  Anis,  Eyni and Fat, bab kata Einaa akuu dah matang sikit ^^ harharharharhar. Matang ah sangat, k tapaaaaaaa. Life Styleeeeee acanaa eh?K buat masa sekarang aku singlee sahajaaa malehh nak coupleee dodol. Yaa aku tahuu aku cakap saja tapi last-2 couplee tapi InsyaAllah SINGLE jee. K pasal senior form 5 mgss , hmmmm i'm tired much. Btw math the best Chapter 1  :O heeeeeeeee tapi takut mula-2 ni jee tapi? Tapi jangan doa aku malass aku nak Pass SPM and aku happening dekat sekolah ada membe kacip Aniss, Eina, Eyni and Fat kayy makin sikit geng aku cause semuaa berubah buat hal sendiri. Hmm teacher why you give me homework much?*speaking taik. Kbabai.

0 comment[s] | back to top