F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

I'm trying :')
Hi babe :') Hmm korang akuu dalam berapa harini memang sedih gila babi btw bukan berapa hari after aku breakup dengn dia 10.12 tuu aku sedih untill now tak tahu kenapa wehh. Akuu try nak lupakan dia and ramai suruh aku lupakan diaa sebab takda guna aku nangis orang yang dah tak sayangkan aku :( tapi aku dengan dia ada texting haritu, yang aku taknak kehilangan dia walau apa pun terjadi then dia cakap dia pun sama and taknak lose contact but?! Sekarang dia langsung tak call and text aku, if aku takda kredit mesti dia akan call aku but?! Okay-2 aku try lupakan kau okay HR? :( 

Dia pun dah lain gila dooo. Aku boleh sakit jiwa and sakit mental tengok status dia sebab apa? sebab aku jeleous sebab apa? maybe dia dah ada orang yang dia minat :') Okayy aku taknak halang kau K? sebab kau bukan aku punya tapi...... Sedih hampe ohshitt ! Okay aku tahu aku takkan getback dengan kau semulakan? Hmmm its okayy. Tapi aku tryy lupakan kau K? walau susah macam mana pun. Sekolah dah nak dekat maybe aku boleh lupakan dia sebab aku ada membe-2 aku yang gila sewel yang boleh happy kan akuu :') First membe aku tak suka aku sedih and menangis sebab lelaki :3 Gentle aku sampai sekolah tak pernah sedih or menangis sebab aku gelak macam tak ingat dunia and suka buat lawak bodoh -.- tapi aku duduk rumah cuti ni sumpah sedih gilaaa.

Okayyy kauu dah boleh main jauh-2 dari aku boleh? Bukan aku nak halau and taknak tahu pasal kau terus tapi bagi aku masa untuk lupakan kau K? Susah doo nak lupakan kau HR :( ni satu bf kakak aku selalu cakap :

Part 1

BF KAKAK : Myra, ali mana ali haa? *sambil senyum mengajing*
Aku : ahahaha haaaa? haha mana orang tahu dia mana -.- 

Part 2

BF KAKAK : Ali manaa? hahaha.
AKU : Mana orang tahuu. Kenapaa? *bengang*
BF KAKAK : Eh awak dengan ali macam mana?
AKU : Macam tulah tak caraa pun malas nak caraa haaa.
BF KAKAK : HAHA ali selenge ork? :P 
AKU : HAHA, entahh taktahuu :3
BF KAKAK : Abg addi amik eh kasut awak ni?
AKU : Hoo amik ahh, myra amik kasuh abg addi :p

And macam macam kalau boleh BF kakak nak tanyaaa, asal jumpe tanya ahh. Act Ali tu HR :') Hmm. Lets over again myraaa. Forget him :') Okayy now aku mencuba untuk melupakan dia buat selamanyaa T_T walau macam mana pun K? InsyaAllah :') Akuu nak buat life baru 2012 ni haaaaa. Takda BF dah nak SPM :P kbyeeeeee.





0 comment[s] | back to top