F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Rinduuuuuuuuuuuu :')
Kitaaaaa rinduu dengan life kita dulu yang Happy macam hape entaaaaa :( kitaa dah down sangat ! Asyik-2 kena gamee je apa celup :( Nak jugaa happy-2 dengan Bf but kitaa singleee dooooo. Akuu dah malas nak carikan biar cinta tu datang je sendiri :') Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku serabut ah macam-2 masalah aku ada dooo, macam pundekk pun adaaa :'( Fulamakkkk aku serabutt dooo, aku nak Deative account FB first and second but abang Shafiq tak kasi pulaii :3 hokhok --' Ya Allah berikan aku kekuatan dalam dugaan dan bersabar apaaa yang aku hadapi ni :'( HommHommm ! To Sharrmein : Akak nak mintak maaf if adik marah akak pasal harituu. Adik dah tahu akak Online kenapa tak tegur jeee pastu marah >.< Hmmmmmmmmmmmm ! Atas adik ar nak maafkan ke tak? btw sayang kau ketat-2 debab, iloveyouu muahhh pipi kiri muahh pipi kanan :* <3 kblaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

0 comment[s] | back to top