F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

About Him :D
Okay harini aku nak cakap pasal Boyfriend kitaaa >.< Kitaa doh sayang diaa ah doooooooo! Nanti kitaorang nak jumpee, sumpah tak sabar. Dia cakap nanti nak bagi sweater diaaa, harhar <3 ada sebab :P mwehihihi ! Ada satu malam ni, time tu aku memang tak larat sebab tak sihat. Then diaa cakap suara aku manjaa sangat, banyak kali diaa cakap aku gelak ah. Then diaa cakap nak jumpee semuaa ler :3 Harap aku boleh jumpee diaa doooooooooo AMINN ! Muah pipi kanan muah pipi kiri :'* harhar :) Aku rasa tak contact dia sehari macam hapeee jeeee. Untunglah dapat diaaa, sebab diaa tak control aku nak kekawan dengan sesiapa pun but jangan lebih-2 je dia pesan dekat aku, Yalah bieeee <3 bie pun sama jangann nak lebih sudah ler cium karang :P Harap boleh kekal kalau ada jodoh yang lama dengan diaa dooo sebab aku dah start sayang diaa. Harap sangat jangan ada ORANG KETIGAAA :) kblaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

0 comment[s] | back to top