F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

My life :')
Heyyy ! Sekarang life aku meamng best sangat, dari pandangn korang memang nampak aku ni kuat gelak, senyum , buat lawak but dalam hati aku ni sumpah sedih doe.  Aku tak tahu nak buat hidup aku macam mana balik wehh, aku rasa malas nak fikir couple, tahu depan 2012 nak SPM and phone pun kena ambil dengan mama aku :3 online pun dah jarang, hangout pun maybe tak sangat. Hmmmmmmm, its okay 2012 je sekolah then lepas habis sekolah ikut suka nak buat apakan. aku nak buat life baru tanpa couplee, kalau ada jodoh, adalahkan. Aku just nak berkawan je doee, sakit hati wehh kau tahu tak? uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nak nangis jee ni but aku kena kuat dengan dugaan semua ni weh :( sabar jelaaahh. kfineeee, byee sayang semuaaaa :D

0 comment[s] | back to top