F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

I'm sad :(
kenapa aku kena dengan lelaki macam ni haa? aku sedih ohh orang buat aku macam ni, kenapa aku setiaaa dengan diaorang but diaorang tak penah nak hargai aku ? doee aku sedih siall, tak penah rasa macam ni. aku tak tahu nak cerita dekat siapa just blog kesayangan aku nii. aku banyakk masalah, boleh buat tekanan mental kau tahuuu? hmmmm aku rasa aku bodoh sebab sayang laki terlalu cepat, percaya laki dengan cepat ! ohshittman :(  kenapa aku down sebab laki ni, aku nangis sebab orang aku sayang, selalu gaduh dengan Sharrmein, selalu buat hal. aku tak tahu nak bagitahu siapa lagi doee. macam pundek jeeee aku sekarang. aku nak diri aku dulu doee. aku jadi fobia nak bercintaaa, aku just nak berkawan dengan semua orang doee, aku perempuan bodoh doe terlalu sayangkan orang yang tak pernah nak hargai aku ni. aku tahu aku tak sempurna but aku ada perasaan juga doee, aku ni cepat nangis ahh. aku nak lari rumah selalu tak lepas doee, ateteteteeee! hmmmmm, fedup doee dengan life aku sekarang :( down down gilaa ohh, aku takut nanti aku buat keje bodoh sebab laki wehh. aku terasa sangat dengan lelaki buat aku gini. kenapa aku selalu macam ni eh? aku pun tak tahu kenapa doeeeee :( aku tak larat dengan life aku doee, selalu nangis termenung. aku tak tahu exam akhir tahu macam mana sebab aku fikir someone ni, budak selangor selayang :( aku terlalu ingatkan diaa sampai rasa nak UNFRIEND diaa dekat aku punya Fb doeeeee ;'( tak tahan sangat ni wehh. aku sayang diaa, but now aku kena lupakan diaa, and buat new life tanpa laki. NOBoyNOCryNOTopup :) ahahaha buat lawak bodoh, gelaklah aku buat lawak ni?! errrrrr. hmmmmm, ihatemyself :) can i go die? okayfinee, merajuk dengan blogg byee :P

0 comment[s] | back to top