F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Single :')
now aku dah mulai hidup single tanpa captial S buat selamanyaa. Thanks a lot jaga aku selama sebulan lebih . biarlah masalah ni orang yang tertentu je tahu, aku dah tak sayang dia and dah tak berharap langsung dekat dia apa apa. aku kena buat new life tanpa BF buat sementara waktu sebab aku sakit hati :( sebab 13.10 aku dah dapat couple but dia playboy, oh wtf !! terus aku mintak clash 14.10 :3 then 15.10 aku dapat couple, mula2 suka nak mampus lah kan sampai tidur pukul 5am tidur dua jam sebab bangun awal. pastu aku hang 16.10 tu nak jumpe kononnya but dia tipu aku macam-2 and nak couple dengan orang hot SAHAJA --' butoooooo ler pundek. time aku balik dari hang dalam pukul 8 lebih malam aku tengok status dia dah single, WHAT THE HELL YEAHH ! lebih baik aku single dari pada couplee, sumpah sakit hati :) aku harap orang yang buat aku macam tu , tunggu balasan je tahuu, HAHAHAHAHA ! # dalam hati sedih sungguh ! now aku nak membe je dalam hidup aku bukan bf, and family je :D aku dah takut nak bercinta, kalau ada jodoh aku couple lah, kalau takde it's okay babeh :) angkat kening siket ^^ herher ! sumpah aku dah fedup sangat bab2 couple nih. tak tahu kenapa, sungguh terasa dengan lelaki :3 hmmmmmmmmmmmmmmm ! nak mati pun ada but buat apa aku nak mati sebab laki kan? so aku go on my life tanpa lelaki :) muahmuah siket! then nak cakap kalau nak couple tu carik yang ikhlas dari hati bukan untuk dipermainkan ke mende, cuba matang siket boleh? carik yang betuk menghargai kitaaa. ni takk, BODOH ! KBLAAAAAAA !

0 comment[s] | back to top