F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Rindu 2 manusia ini :*

Okay kita rinduu keduadua insan diatas ni <3 gambar atas Sharrmein and bawah Farul Rafiq :D okay aku dengam Sharrmein dah 1 tahun dia jadi adik angkat aku, sumpah aku sayang diaaa doeee :* kitaa orang if ada masalah selalu bersama, susah senang pun bersamaaaa :) takda siapa boleh pisahkan kita Mein <3 Iloveyouuu! Okayy aku nak cerita pasal Abang Farul aku yang natam ni :* hahaha. Abammm, adik rindu nak meet, rindu dengan mulamula jumpeeeee. Abam belanja Ais creem mcd yang strawbery padahl orng mintak coklatkan :3 hahahahaha! then kali kedua jumpee, adik belanjaa air EACH AIR CUP yang adik suka untuk abam sepet :* hahaha. Rindduuuuuuuuuuu nak meet lagi, abam natam kita dah 9bulan berangkat tak tahu mung ingat dokk :) Iloveyouu abam sepet :* 

0 comment[s] | back to top