F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

I'm waiting.

This is Muhammad Aminudin Zakaria <3 :D kenapa dengan diaa? okayy kitaorang berkawan sekarang. Malas nak couple terburu-2 sebab dia pun tak kenal aku and aku pun tak berapa kenal dia lagi. Takkan terus couplee pulaii :* HAHA kitaorang dah mula text semuaaa :)


Firstly aku taknak berharap sangat, dia pun tahu aku suka dia and aku tahu dia suka aku sebab dia ada buat status untuk aku :'* Hmmmm, youuu if kitaa couplekan i taknak you GAME and TIPU tahuu, tuhan marah tahuuu. I harap boleh lama dengan In Relationship kitaa nantilahkan -_- heeeee :D kita sama umur , and duduk kuantan. Jangan nak mengatal tahu walaupun now kita just kawan :) harharhar :P 


Second aku harap takda pape dugaan sebelum nak masuk In Relationship ni, AMIN ! I harap you boleh jaga i macam mana ex i Captial S jaga i, sebab i dengan dia tak pernah gaduh. Selalu happy gelak and bagai-2 :*  harap you boleh buat semuaaa tuu tahu sayang? hurmmmmmm :'( harap kitaaa okay je .


Myra Elmo :*

0 comment[s] | back to top