F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Moody -_-
Hi :D hom hom, korangg aku rasa berapa harini aku moody jeee :( lepas aku baca blog orang perempuan ni Pasal Boy dia meninggal, aku jadi risau jee. Takut menda tu terjadi dekat aku OneDay nanti, ni pun aku tengah tak sedap hati jee, ada apa apa ke akan terjadi lepas ni? Ya Allah ! Aku dah rasa lain macam jee, nak menangis pun adaaa doooooooooooooo :( aku rasaa diri aku dah terlalu penat and lemah sangat, Ya Allah kenapa ni? sumpah tak sedap hati sangat :'( kenapaa dengan aku? berapa hari ni aku rasa sejuk jee >.< apakah apakah? Korang kalau aku takda ONEDAY nanti, korang jangan lupaa aku tahuuuu. Akuuu sayang korang macam mana aku sayangkan diri akuu doo. Aku nangis Update Blogger ni, aku taknak kehilangan korang weh, but aku taktahu apa yang aku fikir sekarang :'( akuu tak larat dohh ni. Weeeeeeeeee, akuuuuu tak tahan kalau macam ni :'( HomHom, korang aku nak cakap aku sayang korangg semuaaaaaaaaaaa, ILOVEYOUUUU <3

0 comment[s] | back to top