F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Kpeaceee (Y)
Hai awak awak awak and awak semua yang sedang baca ni, kenapa awak stalker? Haaaaa?! HAHA. Dah beli baju sekolah? beg sekolah? and semua abaout sekolah ke? Okay saya belum beli lagi :3 Its okay tahu depan jee pun last ada dekat MGSS, ohmaiigodd :3 dah makin membesar kan saya? Tapi pendek tuuuu :| Macam budak darjah, okay jangan nak mengata sayaaaa. Mak marah mak marah :P Haaaa, dah makan kee? Makan dengan siapa? Family? GF/BF? Untunglah makan dengan BF/GF, sweet-2 gituu kann? Nak jugaa --' Okayyy kalau macam ni takkan start story saya kalau merepek entah apa apa --'

Okay start story kitaaaaa ya sayangg :* <3 okay kenapa '' Kpeace (Y) '' ? Saja jee sebab lepas ni saya dah taknak sedih so kena buat peace walaupun hati tengah sedihkan? So lepas ni aku taknak berharap dekat Captial A, tahukan siapaa? Alaaaaa jangan tanyaa. Saya dengan diaa kawan tapi rapat gilaa, first time baik dengan Ex Boy doooo. Ex Boy saya yang lain semua dah buat hal masing-2, yela dah ada GF tapi yang takda GF punn tak cara punn --' hewhew. Tapi saya taknak ahh saya ni lose contact dengan Captial A ni nanti rinduuu dodol. Lepas ni spend time dengan membe sekolah and kawan, sebab membe lagi lama berkawan tapi kalau gaduh tu adatlah salah faham and boleh selesai dengan baik okayy? sebab saya pun penah laluinya :D

Maybee lepas ni saya takkan carik BF sebab hati dah tertutup doh untuk lelaki, nak kawan je okay kawan jee, faham tak? alaaaa faham ah wehh, HAHA. Hati saya hanya untuk seseorang walaupun dia sayang saya biasa-2 jeee :') Saya boleh terimaaa. Tapikan... biar jelahhh :| Watlek ahh kan, adat bercinta dodol. Heeeee :)  Lepas SPM serious saya akan carik BF, sebab 2012 saya tak pakai phone so malas ah, and tak online Facebookers sangat. Hangout pun tak kott, duduk rumah study doooooo ;) Semangat belajarkan? well myra weh myraa --' Sial je ayat sayaa. Dah lepas ni jangan tanya mana BF or apaa, saya singleee sampai esok. Eh bukan sampai tahun depan okayy ;') Har har ! Okayyy taktahu nak cakap apa weh weh. Sedih ni sedih :) Heeee. Kbyeeeee babe, muah muah sikit, iloveyouu :* <3


0 comment[s] | back to top