F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Rindu sekolah :(
Hai Superman and Superwoman :') 


Hmmmmmmmmmmmm ! Akuu taktahuuu kenapaa mood selalu ada and takdaa doo, aku nak marah orang tak boleh sebab aku tak sukaa dooooo. Hmmm aku kekadang naik fedup dengan diri aku ni wehh, serabut punn adaa dohh :'( Hmmmmmmm !!! Rindu dengan life dulu selalu gelak gelak dengan membee sekolah macam Histeriaa, nanti cikgu Arbaiyah dah nak pindah tempat lain. Sumpah rindu nak kena marah, rinduu nak dengar dia bebel, rindu nak dengar diaa gelak-2, rinduu nak story pasal Rayaa, rindu nak tengok diaa gelak tengok aku punya kerenah time nak bercerita sampai diri atas mejaa and all about cikgu and semua budak clas 4P :') Rinduu time exam akhir tahun, sumpah lawak lah kenn. Aku dengan Anez duduk sebelah-2 then depan dinding pulai ken -_- aku dengan anez memang sakai jee sukaa gaduhh, main cubit-2, main pukul dengan kasut. Anez geram dengan aku, aku pun taktahuu. Maybe akuu nakal sangat, sampai dia ada cakap '' Eh aku geram ah dengan Kechek rasa nak gigit je tangan diaa '' hahaha :p Anez and the geng memang dah geram dengan perangai aku, aku lebih sukaa kawan aku happy daripada sedih doooo. Okay aku rinduu time rehat dohh, akuu sukaa menjerit dari mejaa tuu cakap '' Akak bukaa kipas, panas nii. Cepat '' HAHAHA ! Macam sial pun adaa, aku sukaa buat selok dekat tempat makanan dengan Fazruu, selalu gaduh nak ayam tu nak ayam ni bagai -_- heeee :) Sumpah doo rinduu nak buat hal, nak mengadap cikgu Displin and cikguu Gpk Hem -_- best ohh, sebab akuu punya jantung Dup Dap Dup Dap . Tapi kes mesti takda kena mengena dengan aku kena panggil jugaa sebab aku ada sekali ken soo kenaa ler. Pernah kena tuduh letak kotak rokok dalam Baju Krs, kena  tuduh isap Rokok dalam toilet, pasal almari and banyakk ah. But time aku paling takut part kena tuduh isap rokok, time tu hari jumaat. Aku baru lepas tukar bajuu, pakai baju PJK :( aku, eina, lynn, yaya and waniee pi tandas. Then aku memang tak buat keje bodoh nak merokok kenn, then time rehat aku and budak yang pi tandas tu gelabah tetek sebab kitaorang dengan nanti kitaorang kena panggil, memang tak ah ken dengan aku bawak Handphone, nasib baik ada orang sayang pegang ken. HAHAHA. Time habis rehat, aku takut sangat. Then waniee kena panggil. Tetiba akuu pulakk and eina, lynn and yaya memang dah kena panggil sampai nangis sebab diaorang kena panggil IbuuBapaa, waniee pun sama. Aku dengan Yaya terselamat dengan panggilan IbuBapaaa. Then blalalala tak boleh story banyakk :P haaaaaaaaaaaaaaaaaaa akuu lupaaaa. Time akuu last pegi sekolah, Time nak ambil duit Rm100 tuu. Aku tengah syok makan, mama doh sampai. Then kakak kantin tanyaa nak airr dokk aku jawab nak air 5OSenn. Then dia kasi aku air free, air milo ais. HAHA sukaaa :) btww aku rinduuu ahh dekat sekolah bhai. Mesti rindu dengan kakak form 5 tahun 2011 yang rapat dengan akuu :') Kbyeee!

0 comment[s] | back to top