F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Sijil Pelajaran Malaysia 2012 :')
Hai, Heyy, Woot, Assalamualaikum :D


Jyeaahhh kenapa kau baca blog akuu? Tak suruh pun weh tak suruh :D HAHAHA kitaa nak joke joke je punn. Kitaa suka korang baca blog ni tapi tak cantik manalah kan? yeahh saya tahu saya tahu jangan kutuk sangatlahkan :D herher. Okay Okay Okay semuaa sihat tak? mak ayah korang sihat? Gf/Bf korang pulak sihat? korang single pun sihat tak? haaaaa kawan kawan saya tu sihat tak? mesti sihat kan kan? heheh :P Dah makan belumm? mesti dah atau tak ken? hehehehe apa saya merepek ni?! Okay kitaaa nak start story ah ni Watlek ahh :P 


SIJIL PELAJARAN MALAYSIA (Y) okayy SPM kan? Yeah yeah membuat aku gelabah untuk menduduki pada tahun 2012 :') menakutkan babe ! Jyeahhhhhhhh, akuu takdaa phoneee doo. Tak boleh nak online, tak boleh hangout dah and and and semuanyalahkan. Tapi tapi -_- eerghhhh ! Spm tak Spm entah macam mana nanti aku kenn? Hummmmm :'( aku akuu takda Phoneee doeeee, acanoo ni? hahaha babi jee punn -..- SPM SPM kenapa kau ada haaaaa? sedih tahu sedih korang tahu apa kan? *jeling* alhamdulillah takda Bf so senang siket :D muahahahahaha. Aku malas nak carik cintaa, biar cinta tu datang sendiri betul tak? Jyeahhh kitaa betul -_______-  Studyyyyyyyyy jee nanti. Nanti kena masuk tution doeeee.tiap hari sabtu and ahad weeeeeeeeeeeeee ~


Korangg nanti kan kan kita rinduu nak Onlinee, nak Like status orang :3 nak nak nak Chat and semualah kan? Hmmmm, korang tak rindu saya keee haaaa? Okayyy takpeee kitaaaa diam jeeee. HAHAHA ! Jangan lupa saya eh eh eh? haha, hmmmmm ! Nnati takdaaa update blog dohhh :( Yeaahhhh jangan sedih Pendeeekk sepeettt ! Watlek Watpeacee Watbodoh sudah :'D Goodbyee kawan yaa saya tahu korang saya tapi kan jangan macam ni boleh? hahaha babi aku ni macam pantekk ! Weehh wehh Iloveyouuuu kekawann, Muohhhhhh siket :* <3

0 comment[s] | back to top