F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

memories form 3 (2010)
Wuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :) sekarang aku ada sikit menda story-2 ni haaaaaaa, sebab bosan di pagi harikan ^^ HAHA okay btw aku rinduu dodol time Form 3 weh. Rinduu sesangatlahhh. Macam-2 ragam membe aku ni semua tapikann... naik je Form 4 semua dah berubah, ada yang dah pindah sekolah lain, naik class and buat hal masing-2. Okay guys tuu semua kenangan kita kan geng? Rindu dok geng kitaa wehh? Aaahhh aku nak macam dulu dodol :'( Rindu weh time party class yang last punyaaa. Humm nak tengok dop? Tengok eh? Huuuuu :*







Okayy dodol semua aku rindu wehh semua time ni walaupun aku takda time masak  BBQ ni, alaaaaa aku kan kuat berjalan so mesti ketinggalan dalam bergambar tapi ada lah dua gambar aku yang kotor. And sumpah rinduu dodol semua time ni dengan guru class kita Puan Suzillah :'( Rinduu kot cikgu tu sebab time belajar boleh pulak aku tidur depan diaa :3 yelah perangai aku memang ah. Rinduu sesangat dekat kau orang dodol weh. Nak tengok ke gambar omey kita weh? HAHAHA. Jap Jap , 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nahhh :-



Hahahaha yang atas tu selenge nak mampuss, well akukan makan memang tak banyak punn, swear babe. Tu semua geng geng tu buat macam pantek nak malukan aku hohohoho. Shoooo sweet jee mukaaa, ayu nak mampus dodol --' Okay yang second tu hok comot-2 tuu Eina buatkann dengan cake coklat, suka gilaaaaa dodol. Rasa macam nak lagi jeee, then diaorang suruh cabut tudung tapi ada pulak ustazah so malas ah kan nanti kena bebel popetpoet pulaii :3 Tapi time tu aku tak sedar pulak ada orang ambil gambar aku dengan makan lolipop and tengah nak tergelak muka cengituunyaa --' Eh siallah puihhh :3 HAHAHA. Okay ni nak upload gambar cikgu pulak yang membantu masak tahuuu. Jappp :3


HoiHoi cikgu ni handsome ork? HAHAHA :3 Yang cikgu pakai baju warna purple tu siapa nama eh? Sumpah dah terlupa sebenarnyaaa :3 sorry cikguu tapi saya sayang cikgu okay? jangan nak risau. Okay cikgu yang belakang tu nama dia Asrol tahuu, hahaha cikgu tu kalau nampak je dekat mana-2 dalam sekolah mesti aku cakap macam ni '' Cikguu '' ''Cikgu kenapa pandang saya '' '' Hi cikguu '' HAHAHA aku memang cenggin kalau jumpe cikgu tuu, kekadang je cakap '' Assalamuallaikum '' jahat kan? HAHA cikgu tu baik gilaaaa. :3


Okayy ni last gambar aku akan meng-Upload, okay rindu semuaa dalam ni tetapi ada lagi tahu, kenapa ada yang takda dalam gambar? Ada yang malu, ada tengah busy sikit tolong cikguu. Yang dalam gambar ni semua busy dengan membakar BBQ nyaaaa :') Weh weh Rinduuu dodol rindu sesangat weh. Rinduu geng macam ni wehh. Dah tak macam dulu ni kenapa weh? Semua dah lain. Allahamdullilah aku, anis, eina, fat, eyni yang masa bersama. Yang lain mana? Buat hal sendiri dohhh. Sedih gini, merajuk ah *jeling* HAHA. Btw aku rindu korang okayy. 2012 kita nak SPM dohh, buat yang terbaik wehh, aku doakan okay sayang manja busuk-2 semuaaaa. ILOVEYOUU <3 ;* Kbyeee. 

0 comment[s] | back to top