F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Back To School :'|
Okayy babe :| Haaaaaaa '' Back To School '' jyeahhhh :3 okayy aku dah form 5 and senior year 2012 thenn aku   jadi selok sebabnyaaa nak tengok budak form 1 baru masuk jadi skema ke tak or acana en? Tak sabar dodol :3 HAHA :| Hope takda masalah aku buat dekat sekolah macam tahun sebelum ni :3 Takut aku nak berdepan dengan cikgu-2 garang tu haaaa, sejuk and others dohh aahahaha :o Act aku dah tak boleh nak merayap keluar class sebab taktahu lagi takut awal-2 bulan aku okay tapi pertengahan bulan akuu buat perangai en? Please be nice to me :') Kalau bangun pagi tuu aku memang dah biasa. Pukul 5 pagi dah kena bangun kot, van sekolah ambil pukulo 6.10 minit pagi --' macam siakk jee bapak awal. Tapi takpaa aku dah biasa bangun pagi cuma kena tidur awal sikit :) Hikhik. Okay nanti first day sekolah mesti ada cikgu cakap '' Kakak form 5 and lain-2 kena tunjuk contoh yang baik untuk adik-2 form 1 '' InsyaAllah kalau ada cikgu cakap macam tu haaa. Tapi en kalau budak tu terikut kawan acana? --' ahaha ignore je k bukan masalah aku :3 Hahaha nak belajar wehh :o semangat ni Maybeeeee nanti berhabuk Blogger ni haa tak update sangat :'( hikhikk. Kboii :* <3 ILOVEYOUU Muaahhh :*

0 comment[s] | back to top