F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Love yeahh !
Okayy aku tution dekat teguh air putih :3 Okayy best ah gakk. Kayy ada jugak budak MGSS tution situu, Amizah, Miera :) Then budak lelaki yang aku kenal Mirul, then ada membe kacip Mirul nama Izzul Naim. K tetiba aku dengan Izzul jadi kawan. Hewhew, sukaa angatttt. Then hari jumaat 17.02.2012 aku memang nak kena jumpe Mirul tetiba aku ternampak pulaii Izzul, time tu diaorang ada dekat Capcom, and aku datang ah dekat diaorang. Kebetulan Izzul tengah pegang coklat then aku hulur tangan then Izzul tersenyum :3 Kayy aku taktahu ah kenapa perasaan aku ada dekat Izzul ni haaaa. Macam pantekk jee -_- haha. Watlek ah en? Tapi best ah time dekat Karoke capcom, Izzul diri dekat pintuu then aku diri sebelah dia macam gf dengan bf je dah ah tinggi gilaa Izzul.


Hmmm time dekat Golden Izzul mintak aku ejas Girlprengg padahal dia tahu kot aku ni suka dia. Kesah pulak aku en korang nak cakap aku syok sendiri en en? Janji aku nak kawan dengan Izzul lebih rapat dahulu k. Izzul tu cam baik ah gak, sebab time aku nak balik dia tak kasi aku blaaaa, dia suruh aku lepak duluu dengan diaa (Y) . Tapi en aku macam terasa ah time dia suruh aku ejas Girlprengg, rasa cam bengang ikittttttttt. Tapi aku watlekk je ah en? Hmmmm. Janji aku ni berkawan dengan dia kannn? Heeeeeeeee  :D Ahhhh! Kbaiii.

0 comment[s] | back to top