F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

I'm Okay :')

Hai peeps! Imma not in mood about someone, him have a girlfriend, and i'm so jeleous because im still love  him. Kayy aku tak boleh terima semua tu, and kenapaa aku cenggini oh :( Kay watlek dah ah en? Nak buat acana jodoh dia dengan GF now diaa. Aku dapat tahu acana? Adalah :/ Sekarang aku nak cakap aku takda ah sedih sangat just terkejut and ahhhh aku memang tak boleh tipuu diri aku. K aku mana sayang diaaa, aku dah lupa dia ni haaa, nampak tak? Nampak ahh ! Hmmm, trust me. Aku boleh ah lupakan dia, and tak sayangkan diaa. Watlek sudahhhhhhh :) Semua manusia tak sempurna, setiap manusia mesti ada kelemahanyaa. Okayy, tapi..... Ya Allahh :( Ok... I'm trying. And now starting new life.

0 comment[s] | back to top