F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Live My Life
Assalamuallaikum Semuaa :D How about your life? Wanna Laugh? Yeahhhhhh !!!!!! Now nak story-2 sikit. Bosan ahh wehhh :'O Aummmmmmmmmmm <3 Ok taktahu bila nak start kan?  Act aku nak upate sibuk kat twitter bagaii ~ Haha.. Ok nak mula ah nii..

Hii korang? Now dah masuk pun bulan 5 en? Bulan 5 banyak dgn cuti, hari perkerjaan, wesak day and hari hoii. Nanti hujung bulan 5 and awal bulan 6 holiday 2 minggu. Wuuuuwuuuuu xD Tak sabar ni :3 Aumm aumm. Now aku tak perlu ada couple. ULANG SUARA ''TAK ADA COUPLE '' sebab apa? aku rasa spm tu lagi penting dari semua tuu. Termasuk lama sosial contohnyaa Facebook, Twitter, Blogger, Youtube, Tumblr, Myspace and others ~ Humm aku rasaa aku tkda boyfriend tapi aku ada crush tkpee . Haha ~ Aku dah 4 bulan single and nak masuk 5 bulan dah, katang en? Biasalahh :'O Bhahaha. 

Okay semenjak ali dah terima aku sebagai kawan diaa terasa happy jehh ~ Berdamaii :3 Selalu gak tweet.. And Nabila busy kerjaa so jarang doh tweet dgn dia. Tkpee diaa belajar macam mana susahnya nak cari duit en? Kan nabilaa? Hahaha :p Aku tahun depan pulak rasa macam tuu. Now banyak study, lepas midyear memang nak belajar k.... InsyaAllah!! Aummm, korang nak tahu tk? Aku nk pindah sekolah tapikan... Kawan aku semua cakap tkyah sbb dah bulan berapaa ni, teruskan je. Then yan tanya kenapaa nak pindah, nak tahu ke awak awak semuaa? Sebab........... Hi, please call me back... Malas nak ceritaa, aku terasa diri ini dihinaa jeh dooo ~ Ada ah berapa budak st.thomas hina aku. Sebab tu aku tk tahan... Then Wanie, Yan,  Biha, Anez And ramai ah cakap ignore jee apa yg org cakap. Yeah baik !

Hummmm. Now nak ada life sendiri, buat hal sendiri.... Buat apa yang patut then apa jelahhh. And love come back for me after spm :') Taknok sekarang, nanti belajar ke lain semua kelainn. Hehehe!! Baik? Tak punn.Biasa jee. Aku tktahu apa yang aku merepek sekarang...... Macam cakapp ~ Hahaha. Okayy nak upload  sikit gambar :3




Kbyeeeeeeeeeee. TiteW Cyunk aWuck Jeh !

0 comment[s] | back to top