F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Yenx Bucen + Kellin Quinn = Yenx Quinn :)
Assalamualaikum :') Bertulisnya saya disini mengatakan bahawa PMR pun sudah dikeluarkan Penjara -.- *taksabit* Disini jugak saya ingin mengatakan lagi sekali bahawa SPM tidak lama lagi. Harap maklum :') Okay siap sediakan diri anda :'3 Ok makin lama aku makin merepekk! :) Hah ! Now nak cakap pasal Yenx Bucen + Kellin Quinn = Yenx Quinn :'D Hhaha.

Now start k.. Dia ni kawan, macam abang saya dah. Tapi taktahu dia rasa macam mana dooo :3 Ok dia ni baik orangnya, peramah, suka buat aku gelak kekadang. Now aku terasa rindu dekat dia macam mana mula aku kenal dia. Lol ~ Ok memang rinduu :') Now kami jarang nak msg sangat. Kenapa pun taktahuu. Saya segan nak msg. Dulu selalu On call kejap dengan dia but now takde sebab aku ni malu dah nak call dia. Seriously rindu suara dia. Suara dia comel doo :'( Maigad rindunya suara dia....

Aku penah sekali je sekaip dengan dia. Time tu sumpah malu nak mati U_U First time dikatakan sekaip dgn dia wehh.. K saya mengada nak malu bebagai sekarang :O Ok aku rindu msg dia about Sleeping With Sirens harituu. Dia ada ckp kalau Sleeping With Sirens datang Malaysia nak tengok kedakk. For sure ah aku nak pergi tapi tulah taktahu nak pergi dengan siapa. And... and... and... Dia ajak aku pergi dengan diaaa. Yeayyy :3 Hahahah.. Twins Kellin Quinn ajak pergi tgk Sleeping With Sirens, InsyaAllah kalau datang :) Hewhew.

Hmm lastly aku harap relationship kawan aku dengan Mohd Najrin Jafri a.k.a Yenx Bucen, Yenx Jeffrey, Kellin Quinn Twins ni kekal sampai bila-2. InsyaAllah, amin ! Lagi satu dia ni tak suka aku ni buat muka duckface :'( Hahaha dia memang tak suka aku ber-duckface~ Hahhaha. Yeahhh. Nak tengok muka dia dakk? Dia comel k :) Ok 1 2 3 tenenenenenenenen ~



0 comment[s] | back to top