F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

SPM :'>

Assalamualaikum :) Hii. Heee. Now saya nak cakap pasal apa? Pasal SPM ahh apa lagi. Herherher :( 05112012 start SPM and bermula peperangan kali ke taktahu ahhh :3 Takutt wehh. Hmm menyesal tak belajar elok-2. Cikgu semua suruh aku study, baca buku semua. InsyaAllah aku boleh buat nanti , Amin ! 

Pape punn, saya nak mintak maaf kalau saya ada buat awak orang terasa selama ni atau apa apa okay? Yeahh semua manusia ada buat kesalahan kan? By the way, kekadang saya ni just suka memain tahuu? Jangan nakk ambil hati pulakk. Yeahhh saya ni nakal sikitt :p Lelzzz *muka manja* Pape pun buat yang terbaik and doakan saya boleh buat :')

Kepada ADIK-2 saya tuu, tahun depan sekolah kedakk ehhh? Hahahahahahah saya taktahu ahh. Tahun depan kena iron baju eh? Basuh kasut sekolah? Buat homework? And etc. Hahahaha! Kesiann.. Hahaha kalau keputusan saya memuaskan , mungkin nak mintak photography dekat UiTM Shah Alam :) InyaAllah! Hahaha okayy sampai disini sahaja. Lepas SPM saya update. Goodluck batch 95 :)

0 comment[s] | back to top