F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Bye 2012 Hi 2012 :>
Assalamualaikum.. Ok lamanyaeww kita hilang dari blogger ni. Hahaha! Rinduyeeww. lol~ Ok dah nak masuk tahun baru 2013 and habis sudah 2012 :D Ok 18 tahun dah aku. Macam tak gaya ork? hahaha~  Aku start new year ni maybe kerja dah :> Cari duit nk beli barang utk diri sendiri. Bosan doh duduk rumah buat benda yang sama. Tapi kerja ni takde cuti langsung so berkorban ah sikitt :( 

2012 ni banyak betul kenangan dekat sekolah sebab aku last sekolah en, mesti ah rindu doo. And belajar erti persahabatan ~ Now semua kekawan aku dah berubah, dah pentingkan Boyfriend :3 Urmm n_n Sedih betuii kita ni.. Rindu Kem Dami, Kem Agama, Hari Sukan, Merentas desa, Hari Guru and macam-2 :') Lepas ni takde ah nak pi tandas nk baca komik yang kat tandas hujungg penuh dgn conteng dekat pintuu. Yela kalau nak buang air besar mesti mata nak tgk pintu jadinyaa baca ah wehh~ lol.. Pastu nak ponteng kelas pi melepak dekat kantin minum air. Kekadang lepak dgn budak sekolah petang :3 Cikgu bukan tahu tu akuu sbb aku macam budak form 1 kan.. Hahaha k..

Urmm... Kita single, single selamanya lah kot. InsyaAllah~ Kita malu nak update blog sbb ada adik sepupu dkt Belakang aku. Jadi segan dohh~ Hahahaahaha ! Bodohnya aku.. Now nak mulakan hidup baru, yang lama jangan dikenang bak kata Zul Quyyum :3 Kahkahkah. LOL~ Haihh banyak betul dugaan aku masa couple tahun 2012~~ Sengal much. Bencinyaa kita. OK now taktahu nk cakap. Okbyee.

0 comment[s] | back to top