F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Hi. I'm back :')
Helloooo! im back. Sumpah rindu blogger. Dah masuk pun bulan 5 and lima bulan tak cara blogg. Hahahaha! Ok aku dah berhenti kerja dkt kiosk harituuu, aku dah masuk parkson. Dah 3 bulan aku kerja dgn parkson. Yes happy sesangat and rasa beruntung kerja dkt Dept. Children World hehehhe~ Aku ramai kawan and ramai berkawan dgn bdk Cashier :D Tp now rasa mcm dah nak berhenti kerja dkt brand aku jaga skrg, taktahu kenapaa :c hmphhh. Biasalah weii mulut orang enn, takleh nak tutup dooo. Ishh~ 

Now hidup aku ada suka dan dukaa. Org yg faham aku maybe tahulah apa yg aku rasaa. Btw aku dah 5 bulan single hehehehe. Rindu nak ada boyfriend tu sikitlahh tp takde jodoh lagi mungkin :') Abaikan jelah ennnn, hahahah~ Aku rasa mcm tknk je nk tinggal dept. baby children world sbb aku dah syg kak sue, abg epul, ewan, farah nabila, kak ziha, kak yantie, kak irma, kak ira, faez, fizie and semua ah yg baik dgn aku kat children world. Haaa psl result aku tu alhamdulillah okay je. Now psl belajar aku nak tp rasa nak kerja dulu jee. Hahaha~ Kerja dulu lah kott agaknyaa. Oklah. Sbb sekarang aku nak kerjaa je haa carik duit. Mama pun suruh kerja habis tahun ni haaa :)

Kerja parkson pun sbb aku ramai kawan, so jadi bestlah en. Hehehe ada yg sekepala and sebagainyalahh ehhh.... Sumpah seronok wehh. The best ahhh~ Hehehe cume serabut sikit dgn peraturan jelah en. Mcm sekolah doh mcm sekolah haaa. Hahaha bodoh jee. Hmph sampai sini jee. Byee xxx

0 comment[s] | back to top