F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Assalamualaikum :)
Assalamualaikum :) N Hello blogger, now saya kembali semula mencerita kan kisah hidupku yg lama sudah hilangkan diri lol~ About me? Im fine, Alhamdulilah :) Cuma tak sihat sikit jee tak banyak lah hoii~ Uhuksss. Now dah nak masuk bulan 7 and dah nak dekat puasaa. Yayyyyyy! Now saya masih kerja dekat parkson, saya dah masuk cashier so saya jadi part time kpd cashier parkson sudahh. Haihh banyak betul aku ni tukar kerjaa. Hakhakahk~ Mencuba semua tak salah pun lol... Best lah jadi cashier just kena hati-2 and jgn short sudah lah. Hihihi aku selalu kena kacau je dgn Abg Hariff hahaha suka sgt pukul akuu. lol :3 Okok aku ada benda lain nak story lagi ni. Yehaaaaaaa :3

Hmmmm kenapa aku selalu dikecewakan eh? Aku sendiri dah ralat dgn semua benda ni. And last aku dikecewakan dgn sorang lelaki mcm pfttttt. Dia break dgn aku dgn alasan sbb ''Tak minat perempuan selalu lepak" lol apa gunannya aku off day kerja? Takkan nak ddk rumah aku cb. Aku just lepak dgn member aku and adik sbb aku dah lama tak keluar dgn adik aku sbbnya sibuk dgn kerja, takkan hari2 nak fokus kerja so and now kita orang pun dah break. Aku nangis? Tak pun sbb kita orang baru je beberapa hari couple and start now aku dah tak couple kot mybe berkawan lebih baik. Sbb aku taknak kena mcm ni lagi wehh. Takut and masih serik dohh. Bulan 6 ni dah 2 org kecewakan aku. Sebelum bulan 6? Hahh ~ Entah berapa kali entah. Haihh sabar jelahh :') Allah sentiasa menguji kesabaran aku and itu semua hanya dugaan. Kadang2 kita dkt atas dan kadang2 kita dibawah :') Allah maha adil dgn hamba-Nya :')  

Hmm aku ada lagi menda nak ckp , aku selalu sgt jaga hati perasaan orang but hati perasaan aku siapa entah jaga. Sampai tak terjaga ahh :') And kak suhaliza ada ckp mcm ni dkt aku 
Kak Suhaliza : Mira kau ni jaga fikir perasaan orang, awok fikirlah perasaan hati awok duluu. Takyah fikir hati orang sgt haihh apalah awok miraa.
Me : *sentap* Hmm Oklahh start harini akak jgn ckp lah dgn sayaaa, ahahaha gurauu, ok saya tak jaga perasaan org dah hmmm :(
mcm tulah hmm aku suka sgt jaga perasaan org sampai kak suhaliza sendiri ckp mcm tu dkt aku haaa, aku pun rasa ,mcm aku selalu sgt jaga hati perasaan org. Uhuksssss lol. Cuba yg terbaik. 

Btw aku rindu ahh nak sekolah, k sabit ke sekolah tp mmg aku bnyk amenda nk story. Aku rindukan sekolah. Sgt sbb aku rindu kekawan aku haaaa. Semua dah sambung belajar cuma aku je masih kerja haa. Abaikan jelah. Hmmm Miss my school so much :*

0 comment[s] | back to top